Slides: Crossmedia i et socialt medie perspektiv

Forelæsning givet på Dansk Medie & Journalisthøjskole (7. semester) om tilrettelæggelse af en engagerende crossmedia og 2nd screen oplevelse i praksis. Afsæt i egen erfaring fra den digitale del af TV2 casen ‘Voice’, hvor koncept kobles med strategi, analyse, marketings redskaber og udvikling af forretnings modellen. Indsigt i projektledelses tilgang og værktøjer, samt organisation, samarbejde, indhold, struktur og resultater.

Introvideo (2 min) i starten kan ses her

Efterfølgende opsummering af de studerendes reflektioner er her

Se også artikel rækken om Voice (sæson 1) om tilblivelses processen.

 

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>